.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 7 november 2017

Olifant Rammelaar

En met het restje mintgroene wol ging ik aan de haak
en maakte nog een lief zacht baby olifant rammelaartje.


Het schattige olifantje haakte ik gezellig bij Haak Informatie,
en oeps de wol was op geen oor, maar wel een pomponnetje.


Aan de houten bijtring haakte ik nog een lapje met houten knoop
om aan het park, het autostoeltje of kinderwagen op te hangen.


Alles tezamen een zacht en hartverwarmend kraamcadeautje.

Het is koud buiten ... geniet toch van een fijne dinsdag!

Lieve & Creatieve Groetjes



12 opmerkingen:

  1. Heel leuk het past zo mooi bij elkaar mooi opgelost met de pompoen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig, wat past het allemaal mooi bij elkaar! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige babyspullen in mooie kleuren. Gelukkig is de olifant ook zonder oor goed herkenbaar. Echt leuk als kraamcadeau.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fantastisch mooi en schattig cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar restjes niet goed voor zijn! Wat een prachtig cadeautje heb je ervan gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een allerliefst kraamcadeautje gemaakt Valerie. Mooie kleurtjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer moois gemaakt van restjes, de olifant is prachtig en het knuffeldoekje past er perfect bij.
    Ik heb ook nog een bijtring liggen, je brengt me op een idee (als ik tijd heb ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slim idee dat lapje aan de bijtring. Zo kan hij niet verloren raken. Mooie lieve kleurtjes.
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief setje zo. Mooie kleuren zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...