.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

maandag 22 juli 2013

Zomerse Baby Sandaaltjes

Het is best verslavend om kleine sandaaltjes te haken, zo fijn en zo mooi.


De tutorial van deze sandaaltjes vond ik bij mama Lynn,
hier en daar heb ik er wel mijn eigen swing aan gegeven.

Ze zijn gehaakt met breiwol en een haakpen van 3 mm.


Ik vind ze zo schattig ...


Ze zijn met liefde gemaakt voor een kleine prinses.

Ook hier is vandaag overgeschakeld naar vakantie modus,
ik wens iedereen een fijne zomervakantie toe!

Lieve & Creatieve groetjes


30 opmerkingen:

  1. Wat een schattige schoentjes! Heel leuk gedaan. Ik heb een nichtje van een half jaar oud, vast en zeker ook leuk voor haar. Fijne dag. Liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn zeker schattig. Lieve kleurtjes. Echte meiden sandaaltjes. Geniet van je vakantie, aan het weer zal het niet liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat je daar geen genoeg van krijgt, ze zijn geweldig leuk!
    Echt heel snoezig.
    Fijne zomer, geniet er fijn van!
    Lieve groetjes,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotjes Valerie,ik snap dat je dat verslavend vindt om te maken,het resultaat is zo leuk,geniet van de zomer,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief zijn ze, ik zie het al voor me: Van die kleine mollige bruine babyvoetjes erin.
    Jij ook een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er ook zo schattig uit... Fijne vakantie en tot gauw.

    Lieve groet,dinah

    PS: had je al gezien dat ik een bloempatroontje van jou gebruikt heb voor mijn flitsende flip/flops :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal deze kleine prinses mooi zijn met die leuke sandaaltjes!
    Een fijne vakantie Valerie!

    Liefs,
    Christelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, echt prinsesjes-waardig! Super schattig!
    Fijne vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owww...wat een snoeperdjes! Ik heb toevallig ook net babyschoentjes gehaakt voor een collega die ze kado wil geven. Deze hebben een enorm schattigheids gehalte!! Heerlijk vakantiemodus...de kinderen hebben hier wel vakantie, dus we zijn al voor een deel in de vakantie modus, maar ik moet zelf nog een paar keertjes werken voor ik vakantie heb! Fijne avond! Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,

    Suerschattig !!!!!!!!! en prachtig gehaakt !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat een schattige sandaaltjes. Echt een leuk cadeautje voor een klein babymeisje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief! Leuk knallend kleurtje ook.
    Wens je een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn werkelijk lovely, so beautifull...
    Leuk om te maken hè...
    Ik ga even snel kijken bij mama lynn!
    Fijne vakantie hoor Valerie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk gemaakt, ze zijn heel erg schattig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn schattige sandaaltjes! Ik kan me voorstellen dat het leuk is om die te maken.
    Geniet van je vakantie!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig!! Welk garen en welke maat haaknaald heb jij gebruikt? Ik heb gevraagd of ik het patroontje mag vertalen en een link naar haar blog te maken. Erg bedankt voor het delen!! Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O-oooh... Wat een schatjes! Jammer dat onze dochters al 3 en 1 jaar zijn.:-)

    Jij hebt altijd zo'n geweldige creaties op je blog! Fijn dat je ze weer met je lezers deelt, maar nu eerst een fijne vakantie gewenst!

    Groetjes een 'stille volgster',
    Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die zijn schattig !!!
    Fijne vakantie ..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat lief....!
    Een hele fijne vakantie Valerie, geniet ervan!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lieve sandaaltjes. Welk garen en welke dikte van naald heb je hiervoor gebruikt?

    Geniet van een fijne vakantie!

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn ze schattig!!

    hele fijne vakantie, lekker uitrusten en genieten!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Cute!! echt liefies, die ga ik ook maken voor m'n lease-kleine-kind.
    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, wat mooi en schattig!!! Zo lief :)
    Hele fijne vakantie!!
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat enig zeg,daar steelt een klein prinsesje de show mee
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit is echt te lief super gewoon.
    ik zie het al helemaal voor me met voetjes er in.
    Lieve groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello !! Beautiful and cute decorations Elżbieta . XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...