.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zondag 20 januari 2013

Een devotieprentje

Wat een winters weekend. De boodschap was niet nodig buiten, dus lekker
warm binnen blijven en genieten van het witte sneeuw tapijt.

In mijn slaapkledij met een dikke jas erboven had ik het er deze morgen wel
voor over om naar het voederhuisje te gaan en dan was het tijdens het ontbijt zo
mooi om te zien hoe de vogeltjes aan en af vlogen met een stukje brood.

En dan is er natuurlijk reuze veel tijd om de handen uit de mouwen te steken
en leuke spulletjes te gaan bedenken en uit te voeren.

Ik heb een afbeelding van het internet gehaald en deze gekopieerd op transfer
papier en daarna een rechthoekig wit lapje dubbel gestikt en voor de stevigheid
een stukje karton er in geplaatst, als laatste heb ik de afbeelding op het lapje
gestreken en een kantje er rond gestikt.


Ik ben eigenlijk best tevreden over het resultaat, want dit was de eerste keer
dat ik transfer papier gebruikte op stof. Dit smaakt naar meer ...


Straks haak ik de voorlaatste Petit Four van Grietje, inderdaad volgende week wordt
er nog ééntje gemaakt en dan valt jammer definitief het doek over deze Crochet Along.

Ik vind het zo leuk dat er weer een aantal nieuwe blogvriendinnen op mijn blog zijn
bijgekomen. Een h♥rtelijk warm welkom en thanks voor die altijd lieve reacties!

Winterse groetjes,
Valerie ♥

25 opmerkingen:

  1. En ik ben aardig 'achter' in het haken van de petit four'kes...Heb veel in te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat hebje dit prachtig gemaakt zeg ♥♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dit mooi gedaan ik vind het een heel mooi geheel heel knap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Valerie, wat ontzettend mooi is het geworden, zoooo prachtig gedecoreerd met het oude kruisje erbij :)

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Valerie ..♥
    Wat MOOI♥ geworden ..ja ik ken ze ook pas die trasfertjes vind ze Prachtig♥ te decoreren op Hartjes ..;))
    Warme Wintergroetjes Liefs♥ Gaby...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb je weer een mooie creatie weten te maken, mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel goed oor een eerste keer. Mooi!
    Fijne wnterweek.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwww wat is die mooi geworden meis!
    Kan me helemaal voorstellen dat dat naar meer smaakt!!!!
    En dus ook meer voor ons om van te genieten en te bewonderen!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi.
    Wat maak jij toch een mooie dingen.
    En leuke ideeën heb je ook.
    Genieten he, dit weer, wij genieten hier ook volop. Ik vind het maar koud, maar de kinderen zijn helemaal blij met dit weer en ach, dan doen wij maar gewoon lekker mee, tis altijd zo weer voorbij en dan moeten we er weer lange tijd op wachten.
    Fijne avond verder, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe kom je toch aan al die leuke ideeen. Deze werkjes zijn ook weer prachtig. Fijne week. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er heel mooi uit. Knap gedaan hoor. Ben benieuwd naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Valerie! Leuk spul is dat he dat transfer papier, als ik binnenkort even wat meer tijd heb dan ga ik kussenhoesjes maken met een mooie afbeelding erop.
    Toevallig was ik gister bij iemand die had ook al die petit fourtjes gehaakt, ze had ze in een hart vormige letterbak van de xenos staan.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi geworden Valerie!
    En je sneeuwfoto's in je vorige post.. betoverend! De winter heeft ook best wel wat..!

    Laat je even weten of de soep lekker was?

    Liefs,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super uit...maar hoe werkt dat met transferpapier?
    Ken alleen de manier om met gel medium plaatjes op stof over te brengen.
    Hoor graag hoe dit werkt.
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is echt heel mooi geworden zeg. Wat een superleuk idee. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie prentje, Valerie!

    Ik wens je een fijne week!

    liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi resultaat zeg! echt genieten!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gedaan hoor! Erg knap!
    Geniet nog even van het winters weertje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mijn printer werkt meestal niet zo goed mee, maar dit vind ik wel een superleuk idee. Zelf wil ik nog wat experimenteren met stempelen op stof, maar mocht dit niet lukken dan ga ik toch maar nieuwe cartridges bestellen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Valerie!
    Jij bent dan ook echt creatief!
    Leuk gevonden.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is kei goed gelukt, Valerie! Het kantje er omheen maakt het helemaal af!!
    Fijne avond!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Maar dat is echt prachtig.
    Wat heb je dat knap en mooi gemaakt.
    Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar word nooit zo mooi bij mij.
    echt helemaal mijn ding.
    een hele fijne en mooi dag
    Liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat 'n mooi plaatje en wat is het goed gelukt. Het ziet er prachtig uit.
    Lieve groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...