.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 26 oktober 2012

Kerst SWAP bijna afgelopen

Ik vind het zo jammer dat dit het laatste weekend wordt van mijn Kerst Swap!
Het organiseren is best fijn, de namen noteren en administratief alles goed bijhouden.

Misschien zijn er dames die voor het eerst horen over deze Kerst Swap en daarom heb
ik nog een kleine samenvatting gemaakt.


Een kleinigheid maken voor iemand en iets terugkrijgen is gewoon zo leuk en zeker rond
de Kerstperiode. Het hoeft niet groot te zijn, want het moet door een brievenbus kunnen vallen.

De ene kan goed haken, de andere kan goed overweg met de naaimachine of jij bent een held
in het maken van kaarten of kan leuke dingen breien ...
Zoek het niet te ver, gewoon in de sfeer van de kerstkleuren is ook al leuk.

Je kan je nog opgeven tot 31 oktober door een mailtje met je adres te sturen naar
atelier-valerie.blogspot.com. Iedereen is van harte welkom, zonder blog of met een blog.

Op 1 november laat ik je weten wie je swap maatje is. Je hebt dan ongeveer vier weken
de tijd om creatief te zijn, want je swap moet verstuurd worden begin december zodat
iedereen ervan kan genieten tijdens de Kersperiode.

Ik heb enthousiaste dames die mee swappen uit België, Nederland en zelfs ééntje uit Rusland!

De winterse foto is genomen in onze tuin toen er een flink pak sneeuw uit de hemel aan het vallen was ...

Lieve groetjes,
Valerie ♥

12 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat er nog veel dames enthousiast worden hoor..een superleuk idee van je...ik doe niet mee, ben erg druk met m'n klasje rond deze tijd tot kerst...maar ik vind het wel erg leuk!!!!


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je een kerstswap organiseert. Wij kunnen helaas niet meedoen want wij hebben nog zo veel dingen te maken voor de kerst. Vind het wel jammer want heb nu geproefd van het swappen en het is heel erg leuk. Heel veel succes ermee. Ik zie de foto's met veel plezier tegemoet tegen die tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat het maar snel beginnen, ik ben razend benieuwd wie mijn swapmaatje is en ik heb al volop inspiratie opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk, het komt nu wel erg dichtbij.
    Ik heb er zooooooo'n zin in!
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owww valerie het schiet nu op ben zo reuze benieuwd wie mijn swappertje gaat worden
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb daar nog nooit aan meegedaan en begin nu toch te twijfelen... Misschien dan toch nog meedoen? Ik bekijk het nog ens tijdens het weekend...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, het wordt een internationale swap zie ik, ik wens je heel veel succes toe met die leuke idee. Ik heb ook even getwijfeld maar het wordt hier steeds drukker en ik ben een beetje bang dat het me allemaal boven het hoofd groeit dus maar even niet ;)
    Ik wil nog even zeggen dat ik je krans van je vorige post ook beeldig vind, staat zo heerlijk romantisch :)
    Ik wens je een heel fijn weekend toe, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk er naar uit Valerie zo leuk dat je dit organiseert ,
    fijn weekend....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben echt benieuwd, het is de eerste keer dat ik meedoe met zo'n swap, wordt spannend!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er ook zin in en ben reuze benieuwd wie mijn maatje wordt !!
    Succes met de laatste voorbereidingen. Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is een swap kan iemand mijn dat uitleggen mischien doe ik er dan ook aan mee groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb mijn swap maatje binnen.
    geen idee wie zei is.kan der ook niet vinden tussen deze berichten of op facebook. dus extra spannend

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...