.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 21 augustus 2012

Het lavendelzakje van Sezoentje-Sonja

Op de deurmat vond ik vandaag een aangename verrassing:
het prachtige zelfgemaakte lavendelzakje van Sezoentje Sonja en
het creatieve tijdschrift van Daphne's Diary en dit alles zo mooi
verpakt en lekker ruikend naar lavendel.

Ik vond het bijna zonde om het te openen, maar daarvoor
was ik veel te nieuwsgierig en Sonja, op de foto was het mooi,
maar in werkelijkheid is het gewoon prachtig, bedankt!

Geniet mee ... het oude kistje heb ik op een franse brocante voor
een eurootje op de kop getikt.





Ik vind Sonja haar blog echt inspirerend, omdat zij eigenhandig
fraaie dingen maakt in die prachtige vintage stijl.


En het leuke is dat een droom voor haar uitkomt, maar ook voor vele
andere lezeressen denk ik: haar eigen webwinkel!! Fantastisch!!

Zelfs haar Give-Away in samenwerking met Serviesshop is er ééntje
om u tegen te zeggen. Ga maar eens kijken ...


Na mijn ongelukkige landing op mijn pols, is het gipsverband er af.
Gelukkig, want met die tropische warmte was dit echt ondraaglijk.
Ik heb nog altijd weinig kracht, maar met een steunverband kan
ik mijn hand toch al een beetje bewegen en hoop binnenkort terug
te kunnen gaan freubelen.

Nog een gezellige avond,
liefs, Valerie ♥

11 opmerkingen:

  1. sonja haar site is zeker geweldig mooi!
    wat een prachtige spullen heb je gekregen i love lavendel de geur alleen al lekker rustgevend.

    sterkte met de verdere genezing van je hand
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zou ik dat graag op mijn deurmat hebben gehad!
    Heel veel sterkte met je pols!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van de geurende verrassing van Sonja! veel beterschap met je pols!
    Lieve groet van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat de verrassing erg welkom was na de ellende met je pols! Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, wat heb je er weer een mooie post van gemaakt zeg!
    Wauw, wat ben je toch een lieverd!
    Fijn dat je de Daphne's leuk vind, zo heb je wat te doen als je pols moet rusten.
    Gelukkig gaat het alweer wat beter want onze handjes jeuken toch altijd om iets te willen maken hè!
    Wat heb je een leuk kistje gescoord, heel mooi in dat oude hout!
    Fijne dag vandaag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en het past echt bij je!...ik wacht steeds met spanning op de postbode, hij heeft je pakje nog niet gebracht, zodra het er is laat ik het je weten.
    Lieve groet Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi pakketje, je zult er heel blij mee zijn!!!
    Wat naar van je pols, doe maar rustig aan, geen haakwerkjes, niet knutselen...jammer hoor!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo bofkont.wat gaaf!!ga ook ff bij haar kijken.
    Blij dat het goed gaat met je pols,rustig aan weer opbouwen al zullen je handen jeuken om aan de slag te gaan.
    Het is fijn vertoeven hier in het zonnetje aan de tafel.
    Hoe is het bij jullie?
    X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heey Valerie,
    Wat een mooi cadeau met een pracht blad van DD.
    Je pols....wat vervelend, sterkte nog hoor! Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Idd als een kind zo blij,ook al weet je wat je besteld hebt haha.maar als je het dan niet weet.....nog fijner!!
    Stuur me je adres en wie weet..........:P
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige post!

    Veel sterkte met je pols en geniet van je cadeau...

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...