.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

zondag 25 maart 2012

Jasje voor vaas

Deze namiddag heb ik me zalig genesteld in het zonnetje,
het was genieten en wat denk je dat ik terwijl gedaan heb:
een leuk jasje voor een vaasje gehaakt.


De werkwijze is gemakkelijk, allemaal stokjes haken tot de hoogte
van het vaasje is bereikt en dit afgewisseld met verschillende kleuren.
De omtrek bepaal je door een ketting van lossen te haken die net rond
de basis van het vaasje passen. Het mag zelfs een beetje strak zitten, zo
spant het jasje perfect rond het vaasje.


Groetjes
Valerie
xxx

8 opmerkingen:

  1. wat een fleurig jasje, staat ook zo mooi bij de tulpen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Zo kan je wel tientallen verschillende jasjes haken!
    Bijpassend bij de bloemen die je koopt.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak je mooie dingen. Heb het patroon van de eitjes net overgeschreven. Ga vandaag kijken of het me lukt. Ben nog niet zo goed in haken. Maar als je dit zo ziet kriebelt het wel.
    Groetjes Marguerite
    Ben meteen volger van je geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk en zo kan je telkens je vaasje veranderen met een ander jasje!

    fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een leuk ideetje, ziet er erg gezellig uit!

    Groetjes en een fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Valerie,
    Ik kom net via via je blog binnen wandelen, zie ik dat je mijn blog ook volgt, wat grappig.
    Ben helemaal weg van je gehaakte paaseieren maar kan alleen de maat van de plastic eieren die je erin stopt niet vinden.
    Leuke ideeën allemaal ik ga je volgen hoor!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingen maak je en niet al te moeilijk, ik ga aan de slag met de paaseieren!
    Hartelijke groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker jasje voor de vaas! kleurt helemaal goed bij de tulpjes!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...